اخبار و مقالات

​ارسال رایگان میوه و سبزی به کربلا
تاریخ انتشار : 1395/8/24 ساعت 17:05:50



ارسال رایگان میوه و سبزی به کربلا
 
۱۴:۵۲ (دوشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۵)
اخبار مرتبط

رئیس اتحادیه میوه و سبزی گفت:اتاق اصناف اتحادیه میوه و سبزی را موظف به ارسال رایگان میوه، سیب زمینی و پیاز به کربلا کرده که در حد توان اقدام به ارسال محموله های میوه و تره بار خواهیم کرد.

حسین مهاجران رئیس اتحادیه میوه و سبزی ، از ارسال رایگان میوه و سبزی برای زائرین حسینی خبردادو گفت: اتاق اصناف اتحادیه میوه و سبزی را موظف به ارسال رایگان میوه، سیب زمینی و پیاز به کربلا کرده که در حد توان اقدام به ارسال محموله های میوه و تره بار خواهیم کرد.
 
وی بااشاره به افزایش عرضه میوه‌های پاییزی به نسبت سال گذشته ادامه داد: امسال در برخی اقلام اعم از انار،خرمالو،پرتقال و نارنگی عرضه در مقایسه با سال گذشته با افزایش روبرو بوده از این رو بعید است که در ماه های آتی افزایش قیمتی اتفاق بیفتد.
 
مهاجران با اشاره به کسادی حاکم بر مغازه های میوه فروشی گفت: با توجه به ایام محرم و صفر و فرارسیدن اربعین حسینی بازار رونق چندانی ندارد. 
 
رئیس اتحادیه میوه و سبزی نرخ هر کیلو پرتقال شمال را هزار و 500 الی 2 هزار تومان اعلام کرد و اضافه کرد: قیمت هر کیلو گریپ فروت از  2 هزار و 500 ،لیموشیرین 3 هزار و 500 ،نارنگی هزار و 500 الی 3 هزار و 500 و موز 3 الی 3 هزار و 500 تومان است.
 
وی قیمت هر کیلو گوجه فرنگی را 3 الی 4 هزارتومان در بازار بیان کرد و افزود: در حال حاضر نرخ هر کیلو خیار گلخانه ای هزار و 500 الی 2 هزار تومان و خیار بوته ای 3 الی 4 هزار تومان است./ باشگاه خبرنگاران جوان